Kies voor solide ondersteuning

Gedragen door onze Agents

Training

KustomerService werkt met toegewijde Agents. De Agents worden uitgebreid getraind in producten en diensten die u levert.

Dankzij de uitgebreide training in de producten en/of diensten die u levert, zijn onze Agents in staat om zelfstandig tot oplossingen te komen met uw klanten.

Cross- en upselling

Dankzij de kennis van onze Agents over uw producten, hebben zij voldoende informatie om te sturen op cross- en upselling. Hiermee wordt de kans op verkoop vergroot.

FAQ

Onze Agents registreren de gestelde klantvragen zodat u deze vragen kan verwerken in uw FAQ. Een duidelijke FAQ voorkomt onduidelijkheden voor uw klant en vergroot u het gemak voor uw klant om tot een aankoop over te gaan.

Laat ons uw klantenservice in goede banen leiden

Met de multichannel klantenservice tool

KustomerService wilt u als opdrachtgever ontzien van klantenservice in welke vorm dan ook. Daarom werkt KustomerService met een multichannel klantenservice tool. Alle contactvormen komen met deze tool binnen op één platform.

KustomerService zet de multichannel klantenservice tool in zodat klantvragen gegroepeerd kunnen worden en vervolgens toegewezen worden aan een Agent. Door alle klantenservicekanalen binnen te laten komen op één platform zorgt KustomerService voor een efficiënte afhandeling van klantvragen.

  • Telefoon
  • E-Mail
  • Chat
  • Social media
  • Whatsapp
  • Nieuwe kanalen

U ontvangt duidelijk overzicht

Met een maandelijks bijgewerkte dashboard

KustomerService voorziet de opdrachtgever van rapportages. De rapportages worden maandelijks bijgewerkt en ondergebracht in een dashboard. Daarmee is alle informatie met betrekking tot uw klantenservice inzichtelijk.

Dashboard componenten
  • Reactiesnelheid
  • Aantal E-Mails
  • Aantal Chats
  • Aantal telefoongesprekken
  • Up- en Cross selling verkopen
  • Beoordelingen